Alla inlägg under maj 2009

Av Stephanie och Jenny - 31 maj 2009 20:46

I måndags hade vi första träffen med sommarlovsentrepenörerna. Det var lite nervöst i början men efter lite gruppövningar och liknande känndes det kanon. Man fick verkligen tänka till och få igång idésputandet.


Och när det gäller vår egna idé tror jag det kommer gå hur bra som helst. Det ska bli kul när man kommer igång och få fram podukter och sådant. Men det är en lång och förhoppningsvis roligt väg dit.   


Imorgon är det träff igen och jag ser fram emot det. Det är alltid kul att lära sig nya saker och detta är verkligen en utmaning. För några veckor sedan skulle jag aldrig kunnat tro att jag skulle starta och driva ett företag i sommar. Men nu när det är pågång kan jag knappt vänta tills vi börjar arbeta.


Så nu efter att ha spelar fotbollsmatch ikväll, haft en vecka med massor av plugg och tänkt på sommarlovsentrepenörerna är jag redo för en ordentlig skönhetssömn. Och för att skryta lite vann vi faktiskt med 7-1 :)


Jag hoppas att Stephanie har det kanon på Rhodos.


Vi ses imorgon.

Jenny  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards